Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Με τα μάτια να νοσταλγούν στο καινούργιο




επιτέλους κάποιος να μου πει ποια είναι η αλήθεια του.

όταν λες "σ' αγαπώ" εννοείς ότι σου καλύπτω κάποιες ανάγκες

όταν πάλι με μισείς κολλάς σε κάτι μεμονωμένα πράγματα της μιζέριας.

σε αυτό το εγχείρημα θα επιχειρήσω μοναχικά μπας και βρω την αλήθεια μου.

όταν ψάχνεις κάτι 2 τινά συμβαίνουν, ή μάλλον 3

- είναι μπροστά σου και δεν το βλέπεις
- δεν ψάχνεις σωστά
- το έχεις βρει αλλά δε σου κάνει....

και το τελευταίο για μένα είναι και το πιο σημαντικό. βλέπεις τις αλήθειες σου , μα δε θες να τις αντιληφτείς: αλλιώς σε φαντάζεσαι στον εικονικό σου χώρο-χρόνο.


ένα άλλο θέμα που προσωπικά με κάνει αλλόκοτο, ετεροβηματίζοντα είναι πως
κάνεις πράγματα για τους λάθους λόγους, έστω και σωστά.
απλά αυτή η κατάσταση είναι καταδικασμένη να αποδειχτεί λάθος. έχει όλα τα φώτα , αλλά είναι άλλο ένα πλοίο που νικήθηκε από τρικυμία.

ε λοιπόν ναι, τις προηγούμενες φορές εδώ μέσα προσπάθησα να προβληθώ. ποιο το κακό αν το καλοσκεφτείς ;;;; κανένα

ε αυτό δεν το ζητάω, κουράστηκα
μοναχικά προσπαθώ να βελτιώσω και να βελτιωθώ
από το γράψιμο, μέχρι τον μικρόκοσμό μου
την εικόνα μου, την πίστη μου







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου